12 Mayıs 2010 Çarşamba

Başlangıç

Otuz yıldır yöneticilik yapıyorum, bu süre içinde on şirkette çalışmışım...son 14 yıldır genel müdür düzeyinde sorumluluk taşıyorum...yöneticilik otuz yıl öncesine kıyasla çok daha sofistike bir bilim haline geldi..ne sadece yaşayarak ne de sadece okuyarak yöneticilik öğrenilebiliyor. Ben bu blogda bzen yaşadıklarımı, çokça okuduklarımı paylaşmak istiyorum...umarım faydalı bir sonuç çıkar....

Özellikle aile şirketlerinde kurusallaşma, halef seçimi, aile anayasası gibi konularda danışmanlık hizmeti veriyorum. Eğer bu konularda bilgi almak ve tanışmak isterseniz bana
turgut.ziyal@theistanbulconsulting.com  emailimden ulaşabilirsiniz.
Daha fazla bilgi için www.ailesirketidanismani.com sitemii ziyaret ediniz.

1 yorum:

  1. çok yararlanabileceğimiz bir paylaşım yarattığın için teşekkürler turgutçum.

    YanıtlaSil